Wat heeft de klant nodig om “ja” te zeggen tegen mijn aanbod? Wat weerhoudt de klant ervan om het te doen? Rijst regelmatig de vraag “hoe achterhaal ik de precieze klantbehoefte?” En wat zijn mijn mogelijkheden als verkoper in dit proces?
De cursus commerciële gesprekstechnieken biedt inzichten en handvatten om met bovenstaande vragen om te gaan.
Werkwijze
De training bestaat voornamelijk uit doe-activiteiten die aansluiten op vaardigheden die de deelnemers reeds bezitten. De tijd wordt besteed aan het voeren van gesprekken waarbij naar gelieven gebruik kan worden gemaakt van een rollenspelacteur. De training waarborgt leercondities waarbinnen iedereen zich vrij kan voelen om te oefenen en waarbinnen aandacht is voor de persoonlijke leerstijl van de cursist.
Kort & Krachtig, programma 1 dagdeel
In dit programma ontvang je voorafgaand aan de training de theorie over Commerciële gesprekstechnieken. Op basis van de theorie maak je een zelfanalyse ten aanzien van je eigen vaardigheden. Tijdens het dagdeel training ga je aan de slag met korte, praktische oefeningen die aansluiten op de door jou gemaakte zelfanalyse.
Tijden & locatie: